Juoksurinki

Tervetuloa Juoksurinkiin!

Tule mukaan kaikille avoimiin Juoksuringin treeneihin! Juoksurinki sopii kaikille, olit sitten aloittelija tai jo kokeneempi juoksija. Huomioimme jokaisen osallistujan juoksutaustan harjoitusten toteutuksessa.

Innostavien harjoitusten lisäksi Juoksuringin treeneissä saat hyödyllistä tietoa juoksusta sekä juoksemiseen liittyvistä asioista. Harjoitukset pyörivät ympäri vuoden. Päivämäärät, aiheet ja mahdolliset muutokset ilmoitetaan aina tällä sivustolla. Osallistuminen harjoituksiin on ilmaista.

HUOM! Harjoituksissamme painotamme turvavälejä. Mikäli olet ollut juuri sairaana, kehoitamme välttämään harjoituksiin osallistumista.

Juoksurinki

Tulevat harjoitukset

Harjoitukset Turussa:

Ke 9.6. klo 18 Kupittaan Urheilupuisto – Kilpailuun valmistava harjoitus

Ti 22.6. klo 18 Kupittaan Urheilupuisto – Vauhtikestävyysharjoitus, oma sykemittari mukaan.

Valmentaja Johanna Sällinen. Tapaaminen Kupittaan Urheilupuistossa, urheiluhallin pääovilla. Harjoitukset järjestetään ulkona.

HUOM! Harjoitukset järjestetään toistaiseksi vain Turussa. Mikäli koronatilanne estää harjoitusten järjestämisen, niin harjoituksista julkaistaan video-ohjeet Juoksuringin Facebook-ryhmässä ja Instagram-tilillä. Viimeisin tieto harjoitusten järjestämisestä julkaistaan tällä sivulla.

Harjoitusten kesto

Yksi harjoitus kestää noin 1,5 tuntia. Ota oma sykemittari mukaan, jos mahdollista. Harjoituksiin ei tarvitse ennalta ilmoittautua, jollei toisin mainita. Osallistua voi haluamiinsa harjoituksiin ilman sitoutumista muihin harjoituskertoihin.

Tervetuloa mukaan!

Yhteyshenkilö:

Venla Paunonen, venla.paunonen@juoksija-lehti.fi

Muokattu: 3.5.2021

Riittävä ja monipuolinen lounas takaa sen, että energiatasot ovat kohdillaan päivän pääharjoituksessa.