Juoksurinki

JUOKSURINKI x SAUCONY RUN CLUB

Tänä vuonna Juoksurinki järjestetään yhteisvoimin Saucony Run Clubin kanssa!

Tule mukaan kaikille avoimiin yhteistreeneihin inspiroitumaan yhdessä juoksusta! 

Rekisteröitymällä Saucony Run Clubiin, saat viikottaisen harjoitustohjelman yhteistreenien tueksi, täysin ilmaiseksi*.

Yhteistreenit sopivat kaikille, olit sitten aloittelija tai jo kokeneempi juoksija. Huomioimme jokaisen osallistujan juoksutaustan harjoitusten toteutuksessa. Innostavien harjoitusten lisäksi treeneissä saat hyödyllistä tietoa juoksusta sekä juoksemiseen liittyvistä asioista. Harjoitukset pyörivät ympäri vuoden. Päivämäärät, aiheet ja mahdolliset muutokset ilmoitetaan aina tällä sivustolla. Osallistuminen harjoituksiin on maksutonta.

Lisäinfoa Saucony Run Clubista ja sen tarjoamasta harjoitusohjelmasta saat täältä.

*Yhteistreeneihin osallistuminen ei edellytä Saucony Run Clubiin rekisteröitymistä, ja Saucony Run Clubiin voi rekisteröityä, vaikka ei osallistuisikaan yhteistreeneihin.

Tulevat harjoitukset

Turku:

Ke 24.11. klo 18 Kupittaan Urheilupuisto

Ke 8.12. klo 18 Kupittaan Urheilupuisto

Ke 22.12. klo 18 Kupittaan Urheilupuisto

Valmentaja Johanna Sällinen. Tapaaminen Kupittaan Urheilupuistossa, urheiluhallin pääovilla.  

Helsinki:

La 27.11. klo 11 Pirkkolan Urheilupuisto

La 11.12. klo 11 Pirkkolan Urheilupuisto

Valmentaja Venla Paunonen. Tapaaminen urheilukentän katsomossa.

 

 

Mikäli koronatilanne estää harjoitusten järjestämisen, niin harjoituksista julkaistaan video-ohjeet Juoksuringin Facebook-ryhmässä ja Instagram-tilillä. Viimeisin tieto harjoitusten järjestämisestä julkaistaan tällä sivulla. Yksi harjoitus kestää noin 1,5 tuntia. Ota oma sykemittari mukaan, jos mahdollista. Harjoituksiin ei tarvitse ennalta ilmoittautua, jollei toisin mainita. Osallistua voi haluamiinsa harjoituksiin ilman sitoutumista muihin harjoituskertoihin. Tervetuloa mukaan! Yhteyshenkilö: Venla Paunonen, venla.paunonen@juoksija-lehti.fi Muokattu: 11.9.2021

Riittävä ja monipuolinen lounas takaa sen, että energiatasot ovat kohdillaan päivän pääharjoituksessa.