Juoksurinki

JUOKSURINKI x SAUCONY RUN CLUB

Juoksurinki järjestetään yhteisvoimin Saucony Run Clubin kanssa myös vuonna 2022! Tule mukaan kaikille avoimiin yhteistreeneihin inspiroitumaan yhdessä juoksusta.

Rekisteröitymällä Saucony Run Clubiin, saat viikottaisen harjoitustohjelman yhteistreenien tueksi, täysin ilmaiseksi*.

juoksurinki
Juoksurinkiä valmentaa Johanna Sällinen (vas.) ja Venla Paunonen (oik,). Sauconyn harjoitusohjelmien taustalla töitä tekee Ville Lampinen (kesk.).

Yhteistreenit sopivat kaikille, olit sitten aloittelija tai jo kokeneempi juoksija. Huomioimme jokaisen osallistujan juoksutaustan harjoitusten toteutuksessa. Innostavien harjoitusten lisäksi treeneissä saat hyödyllistä tietoa juoksusta sekä juoksemiseen liittyvistä asioista.

Harjoitukset pyörivät ympäri vuoden. Päivämäärät, aiheet ja mahdolliset muutokset ilmoitetaan aina tällä sivustolla. Osallistuminen harjoituksiin on maksutonta.

Lisäinfoa Saucony Run Clubista ja sen tarjoamasta harjoitusohjelmasta saat täältä.

*Yhteistreeneihin osallistuminen ei edellytä Saucony Run Clubiin rekisteröitymistä, ja Saucony Run Clubiin voi rekisteröityä, vaikka ei osallistuisikaan yhteistreeneihin.

Uusin treeni

Tulevat harjoitukset

Helsinki:

Ke 14.9.2022 klo 17:30 Pirkkolan Urheilupuisto – Maksimikestävyys
Ke 28.9.2022 klo 17:30 Pirkkolan Urheilupuisto – Juoksijan kuntopiiri
Ke 12.10.2022 klo 17:30 Pirkkolan Urheilupuisto – Mäkiharjoitus
Ke 26.10.2022 klo 17:30 Pirkkolan Urheilupuisto – Tekniikka ja nopeus

Valmentaja Venla Paunonen. Tapaaminen Pirkkolassa urheilukentän päädyssä sisätilojen ovella.

Turku:

Ke 14.9.2022 klo 18 Kupittaan Urheilupuisto – Maksimikestävyys
K2 28.9.2022 klo 18 Kupittaan Urheilupuisto – Juoksijan kuntopiiri
Ke 12.10.2022 klo 17:30 Kupittaan Urheilupuisto – Mäkiharjoitus
Ke 26.10.2022 klo 17:30 Kupittaan Urheilupuisto – Tekniikka ja nopeus

Valmentaja Johanna Sällinen. Tapaaminen Kupittaan Urheilupuistossa, urheiluhallin pääovilla.  

 

Osallistuthan harjoituksiin vain terveenä. Viimeisin tieto harjoitusten järjestämisestä julkaistaan tällä sivulla.

Yksi harjoitus kestää noin 1,5 tuntia. Ota oma sykemittari mukaan, jos mahdollista. Harjoituksiin ei tarvitse ennalta ilmoittautua, jollei toisin mainita. Osallistua voi haluamiinsa harjoituksiin ilman sitoutumista muihin harjoituskertoihin.

Tervetuloa mukaan!

Päivitetty 21.8.2022

Yhteyshenkilö: Venla Paunonen, venla.paunonen@juoksija-lehti.fi

Riittävä ja monipuolinen lounas takaa sen, että energiatasot ovat kohdillaan päivän pääharjoituksessa.