Janne Holménin maratonohjelmat – kolmella viikkotreenillä kovaan kuntoon

Janne Holmen maratonohjelmat

Maratonin Euroopanmestari Janne Holmén laati maratonille yksinkertaisen, kovan ja tehokkaan harjoitusohjelman – ja vain kolmella viikkotreenillä. Viiden kuukauden juoksuohjelma siivittää kiireisenkin juoksijan uudelle tasolle.

Holménin maratonohjelmat perustuvat kolmeen harjoituskertaan viikossa. Silti juoksuohjelman avulla pitäisi olla mahdollisuus juosta maraton jopa aikaan 2.45. Ohjelmassa on myös vaihtoehdot 3.15:n ja 3.45:n aikoihin tähtääville.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa Juoksija.fi digi. Saat rajattoman lukuoikeuden kaikkiin Juoksija.fi:n artikkeleihin, mukaan lukien lehtien lehtiarkistot.

 Juoksija.fi digi

  • Juoksu, hiihto, pyöräily, triathlon, suunnistus
  • Liikkujan hyvinvointi ja terveys
  • Digitaaliset lehtiarkistot
  • Juoksija-kortti
  • Nettivalmentaja

Vain 9,90 €/kk

Tilaa digi Olen jo tilaaja

Keskustele aiheesta “Janne Holménin maratonohjelmat – kolmella viikkotreenillä kovaan kuntoon” (2 kommenttia)
Vastaa